سوالات متداول خدمات کاربری (پنل پیامک)

به سیستمی که به‌ صورت تخصصی برای مدیریت، ارسال و دریافت پیام کوتاه طراحی شده باشد و ابزارهای ایجاد، ارسال، دریافت و تحلیل پیام کوتاه را در اختیار مشترکین قرار دهد، پنل یا سامانه پیامک می‌گویند.

 پنل اس‌ام‌اس پرو یک سرویس پیامکی برای ارسال و دریافت اس‌ام‌اس در بستر اینترنت است، در واقع دقیقاً مثل پست الکترونیک یا همان ایمیل عمل می‌کند. با خرید پنل‌های پنل اس‌ام‌اس پرو شما یک نام کاربری و رمز عبور دریافت می‌کنید که در هر زمان و هر کجا که باشید، با استفاده از اینترنت می‌توانید خیلی راحت به پنل‌ پیامکی‌تان دسترسی داشته باشید. با استفاده از پنل اس‌ام‌اس پرو، به میزان دلخواه پیامک خریداری کنید و بر اساس هدف خودتان آن‌ها را ارسال کنید.

خیر. این سرویس کاملاً تحت وب تعریف شده است و نیاز به نصب هیچ‌ گونه نرم‌افزاری روی سیستم‌ عامل ندارد، در واقع شما تنها به اینترنت و یک مرورگر به‌ روز‌ شده (فایرفاکس، گوگل کروم و…) احتیاج دارید.

بله، این سامانه با اینترنت کم‌ سرعت سازگاری کامل دارد و می‌توانید به‌راحتی از این خدمات استفاده کنید. سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد، چرا که ارسال پیامک توسط سرور قدرتمند و سریع پنل اس‌ام‌اس پرو انجام می‌شود.

با توجه به اینکه یکی از بزرگترین مزیت‌های پنل اس‌ام‌اس پرو نسبت به رقبای خود ، عدم محدودیت در امکانات در پنل‌های مخلف است و فرقی نمی‌کند شما کاربری(پایه/استاندارد/زرین) را تهیه کنید همه آن‌ها 100% امکانات پنل را دارند ؛ اما دموهایی برای هر کدام تعریف کردیم که صرفا فقط تعرفه اپراتور‌ها برای شما قبل خرید مشخص باشد که هر چند در صفحه تعرفه‌ها هم میتونید مشاهده کنید.

دموی کاربری پایه :

یوزرنیم : Demo-1

پسورد : #DemoPanelSmsPro97

دموی کاربری استاندارد :

یوزرنیم : Demo-1

پسورد : #DemoPanelSmsPro97

دموی کاربری زرین :

یوزرنیم : Demo-1

پسورد : #DemoPanelSmsPro97

منفی بودن اعتبار به این معنی است که هنوز هزینه‌ی پنل را پرداخت نکرده‌اید، برای این کار می‌توانید از بخش شارژ حساب هزینه را پرداخت کنید. لازم است بدانید که هر شارژی که بعد از مثبت‌ شدن حساب انجام شود، به‌طور کامل به حساب شما اضافه خواهد شد.

این مشکل معمولاً به درگاه بانکی مربوط می‌شود، در صورتی که این وضعیت برطرف نشد، وجه واریزی را به‌صورت کارت‌ به‌ کار(مبلغی که میخواهید شارژ کنید + 9% مالیات) انتقال بدهید و در نهایت کد پیگیری را در بخش درج فیش واریزی وارد کنید.

خیر، هیچ محدودیتی وجود ندارد. توجه داشته باشید که این مورد کاملاً تست شده است؛ پس می‌توانید با خیال راحت، پیامک‌هایتان را در حجم بالا ارسال کنید.

سامانه پنل اسام‌اس پرو بر خلاف بسیاری از سامانه‌های دیگر که به روزرسانی نمی‌شوند؛ به‌طور مداوم به روزرسانی می‌شود. البته سرور هم باید به‌ طور مرتب ارتقا پیدا کند؛ چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک‌های ارسالی رفته‌ رفته کند‌تر می‌شود و مسلماً نیاز به افزایش پهنای باند دارد که این موضوع بخش دیگری از هزینه را به خودش اختصاص می‌دهد. اما سعی کردیم با کمترین هزینه ممکن به شما عزیزان خدمات‌دهی داشته باشیم.

خیر، گزارش تحویل (Delivery) رایگان است و برای همه اپراتورها فعال شده است.

خیر، اعتبار پیامکی شما هیچ‌‌ وقت سوخت نمی‌شود و در صورت تمدید سرویس در آینده، شارژ موجود دست نخورده باقی می‌ماند.

اگر دیتابیس ارسال منطقه‌ای (هدفمند) برای بعضی از مناطق یا محله‌های استان تهران موجود نیست، می‌توانید از کدپستی استفاده کنید، فقط کافی است 3 یا 4 رقم کدپستی منطقه خودتان را وارد کنید و به تعدادی که مد نظرتان است، ارسال پیامک را انجام دهید.

نیاز به ارسال تکراری نیست! موقع ارسال شمار دو باکس می‌بینید که نوشته شده از ردیف(جای خالی) تا ردیف(جای خالی) و در باکس اول ابتدا عدد 1 و در باکس بعدی عدد 10000 را وارد می‌کنید؛ فردا که قصد ارسال از ادامه را دارید کافیست در باکس اول عدد 10001 و در باکس دوم 20000 را وارد کنید تا ارسال از ادمه انجام شود.

در بخش ارسال به کد پستی نقشه کد پستی تهران تا 3 رقم موجود است

این کار توسط وب‌سرویس قابل انجام است، مستندات و نمونه کدها به زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی در بخش وب‌سرویس وجود دارد.

بله این امکان از طریق وب‌سرویس و API‌های سامانه امکان‌پذیر است، برای اطلاعات بیشتر به بخش وب‌سرویس مراجعه کنید.

خیر، دریافت پیامک برای همه‌ی مشتریان رایگان است.

بله، امکان ارسال پیامک به سایر کشورها از طریق ارسال بین‌المللی وجود دارد.

پیامک‌های ارسال‌ نشده به دو گروه تقسیم می‌شوند، پیامک‌هایی که به هر نحوی ارسال نشده‌اند و پیامک‌هایی که ارسال شده‌اند ولی Deliver نشده‌اند. مثلاً اگر یک شماره موبایل غلط باشد، برای مدت زیادی خاموش باشد، در لیست سیاه مخابرات باشد یا اصلاً به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود، هزینه کامل برمی‌گردد.

در مواردی که پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکل آنتن‌های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد، این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نمی‌شود. در نتیجه تیم پنل اس‌ام‌اس پرو هم قادر به بازگشت هزینه در این مورد نیست.

خیر این امکان وجود ندارد.

سوالات متداول خطوط اختصاصی و اشتراکی

بلی شما می‌توانید علاوه‌ بر شماره‌های موجود در پنل خود، یک یا چند شماره دلخواه با پیش‌ شماره مورد نظر خریداری بفرمایید. برای اطلاع از تعرفه و قیمت خطوط اختصاصی می‌توانید به بخش خطوط اختصاصی در مراجعه کنید.

استعلام و ثبت شماره به دلیل اینکه از طریق خود اپراتور انجام می‌گردد بسته به اپراتور 1000، 2000، 3000، 5000 و 021 و 026 متفاوت می‌باشد، معمولاً خطوط 3000 ظرف 3 ساعت و خطوط 1000 و 2000 حدوداً 24 ساعت بعد نتیجه استعلام را اعلام می‌کنند، پس از پرداخت نیز ممکن است 24 الی 48 ساعت برای ثبت شماره زمان نیاز باشد. همچنین در جریان باشید که پس از سفارش شماره هزینه خط از حساب شما کسر می‌گردد و قابل برگشت نیست.

خیر. خط اشتراکی یک شماره است که به صورت اختصاصی توسط ما خریداری شده و برای ارسال‌های انبوه و تبلیغاتی به چندین کاربر تخصیص داده و به اشتراک گذاشته شده است، برای همین، این شماره اشتراکی(عمومی) نامیده می‌شود.

قرارداد مخابرات برای ارائه شماره با تمامی اپراتورها و شرکت‌ها به صورت سالیانه است، ولی از آن‌ جایی که چند سال پیاپی، بابت شماره‌ها هزینه‌ای دریافت نشده، برخی شرکت‌ها به اشتباه شماره‌ها را دائمی اعلام می‌کنند! در صورتی‌ که مخابرات هزینه‌ای بابت شماره دریافت نماید، کاربر نیز موظف است این هزینه را پرداخت کند در غیر این‌صورت از کاربر نیز هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد اما در نظر داشته باشید که خطوط 2000 و 50001 نیاز به تمدید سالیانه دارند.

ارسال از خطوط ثابت با پیش‌شماره‌های 021 و 026 برای ساکنین تهران و کرج امکان‌ پذیر است ولی این اپراتور، خطوط 21000 را برای ساکنین سایر مناطق ارائه می‌دهد.

سوالات متداول پنل نمایندگی پنل اس‌ام‌اس پرو

در صورتی که از دامنه استفاده می‌نمائید nsها را بر روی ns1.ippanel.com و ns2.ippanel.com ست نمائید و در صورتی که می‌خواهید سامانه بر روی زیر دامنه شما فعال شود یک رکورد از نوع cname با نام sms ایجاد و آن را بر روی دامنه cname.ippanel.com ست نمائید. نمایندگان محترم به صورت کلی نیازی به تهیه میزبانی وب(Web Hosting) نداشته و از طریق بخش تنظیمات مدیریتی می‌توانند اطلاعات کلی سامانه، لوگو و … را در صفحه لاگین قرار دهند، چنانچه نماینده بخواهد در یک وب‌سایت جداگانه صفحه لاگین خود را قرار دهد نیاز به میزبانی مجزا خواهد داشت. نمایندگان می‌توانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود (اعم از متن کپی رایت، اطلاعات درباره ما، تماس با ما، تعرفه ها و…) را در نرم‌افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران، اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند.

هم از بانکهای ملت و پارسیان مستقیم می‌توانید درخواست کنید و هم از سامانه‌های واسط مثل زرین پال و کد مربوطه رو در پنل تنظیمات بانکی وارد کنید.

در صورتی‌ که یک بسته یا تعرفه داشته باشید که به یک یا چند کاربر تخصیص داده شده باشد نمی‌توانید آن را حذف کنید. در صورت نیاز به تغییر، آن را ویرایش نمایید.

خیر، کاربران شما این امکان را ندارند مگر اینکه نماینده شما شوند و پنل نمایندگی داشته باشند.

تمامی آپدیت‌هایی که در سامانه صورت می‌گیرد، رایگان است.

خیر تمامی مبلغی که از کاربرتان دریافت می‌کنید کاملا متعلق به شماست و ما از شما چیزی بابت پنلی که ارائه می‌دهیم نمی‌گیریم.

ممکن است شرکتی که شما در آن خدمات پیامک ارائه می‌کنید چندین کارمند داشته باشد که هر یک وظیفه‌ای را بر عهده داشته باشد. مثلاً واحد مالی، واحد فنی، واحد فروش و… شما می‌توانید برای هر یک از این بخش‌ها یک همکار ایجاد کرده و دسترسی بخشی از سامانه را به این همکار بدهید. دقت بفرمایید هر کاری که همکاران شما در سامانه انجام می‌دهند، از نظر ما توسط شما انجام شده است بنابراین در ایجاد همکار و سطوح دسترسی ایشان دقت لازم را بفرمایید.